На телеканалі UA: Перший вийшов сюжет присвячений річниці катастрофи літака АН-26Ш 203-ї навчальної авіаційної бригади, в якій загинуло 26 осіб, серед яких були курсанти льотної та штурманської спеціальностей Харківського національного університету Повітряних Сил ім. Кожедуба.
Під час інтерв’ю Олександр Рувін розповів, що за даними проведеної у КНДІСЕ інженерно-транспортної експертизи, визначено, що на момент початку польотів АН-26Ш перебував у технічно-справному стані.
Водночас експлуатація літака у день падіння відбувалася з порушеннями. Так під час польотів баки АН-26Ш були заправлені повністю, а кількість людей на борту перевищувала допустимі норми, що призвело до перевантаження.
Окрім того, польоти відбувались у «конвеєрний» спосіб, без зупинки літака для заміни екіпажу та технічного огляду, внаслідок чого несправність пристрою ПРТ-24, що виникла під час тренувань, не була виявлена своєчасно. До того ж цей тип літаків не проходив випробування щодо проведення польотів у «конвеєрний» спосіб, а для безпечної експлуатації у такому режимі потрібно було отримати дозвіл від заводу виробника.