Логотип КНДІСЕ

Київський науково-дослідний інститут судових експертиз

Знання, об'єктивність, істина

language
Пошук
Close this search box.

Відбувся науково-практичний семінар-навчання

3 квітня 2015 року в Київському науково-дослідному інституті судових експерти Міністерства юстиції України відповідно до Плану науково-практичних заходів Інституту відбувся міжвідомчий науково-практичний семінар-навчання «Проведення автотоварознавчих експертиз з використанням методики «Визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику КТЗ (колісного транспортного засобу)», яка внесена до Реєстру атестованих методик Міністерства юстиції України».

На семінарі судовими експертами Інституту, включаючи регіональні підрозділи (відділення Інституту), разом з запрошеними гостями з інших НДУСЕ Мін’юсту України, приватних судово-експертних структур, приватних страхових компаній, обговорювалися актуальні питання проведення судових автотоварознавчих експертиз з урахуванням вказаної методики.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

міжвідомчого науково-практичного семінару-навчання «Проведення автотоварознавчих експертиз з використанням методики «Визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику КТЗ», яка внесена до Реєстру атестованих методик Міністерства юстиції України»

Враховуючи актуальність використання методики «Визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику КТЗ» учасники семінару-навчання вважають за потрібне рекомендувати:

  1. Розглянути на весняній секції НКМР питання розробки методичних рекомендацій щодо визначення КТЗ в пошкодженому (розукомплектованому) стані, тобто утилізаційної вартості.
  2. Залучити до виконання НДР провідних судових експертів спеціалізованих державних установ (НДУСЕ Міністерства юстиції України, ДНДЕКЦ МВС України).
  3. В зв’язку з внесенням до реєстру Міністерства юстиції України методики «Визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику КТЗ», для забезпечення єдиного алгоритму визначення обсягу ремонтних дій, на весняній секції НКМР надати пропозиції щодо доцільності виключення розділу № 8 «Визначення вартості матеріального збитку, завданого власнику КТЗ» з «Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів».
  4. Розробникам методики, з метою забезпечення єдиного тлумачення терміну «експлуатаційне пошкодження», викладеного в методиці «Визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику КТЗ», надати більш детальні роз’яснення із наведенням прикладів пошкоджень щодо їх віднесення до експлуатаційних та підготувати статтю до «Бюлетеня авто товарознавця».

Можливо вам буде цікаво: