У Київському науково-дослідному інституті судових експертиз Міністерства юстиції України відбувся круглий стіл на тему «Актуальні питання проведення судової почеркознавчої експертизи».
Учасниками зустрічі стали представники відділу почеркознавчих досліджень Київського НДІСЕ та експерти-почеркознавці регіональних відділень.
У вступному слові заступник директора Тетяна Голікова та завідувач лабораторії криміналістичних досліджень Віктор Костецький привітали учасників семінару та зазначили, що відповідні зустрічі є необхідним кроком реалізації судово-експертної діяльності. Завдяки спільному обговоренню актуальних проблемних питань фахівці мають можливість швидше знайти шляхи їх вирішення, колективно проаналізувати та обговорити актуальні зміни у законодавстві, обмінятись досвідом та сучасними методами досліджень.
Судова почеркознавча експертиза один із найпопулярніших напрямків дослідження, який знаходиться у постійному розвитку. Динаміка кількості судових почеркознавчих експертиз, які проводять фахівці Інституту, з кожним роком значно зростає. Про це розповіла у доповіді завідувач відділу почеркознавчих досліджень Київського НДІСЕ Ірина Білоус, а також окреслила особливості організації проведення судової почеркознавчої експертизи на сучасному етапі.
В рамках роботи круглого столу учасники обговорили нормативно-методичне забезпечення діяльності за напрямком судової почеркознавчої експертизи, а саме:
- зміни до чинного законодавства;
- зміни, внесені до Інструкції та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень;
- інформацію щодо втрати чинності окремих методик проведення судової почеркознавчої експертизи.
Окремим блоком роботи було розглянуто проблемні питання, які виникають в рамках почеркознавчої експертизи, на прикладах з експертної практики. Так, присутні дискутували на тему встановлення факту внесення змін у зміст друкованого тексту документу шляхом додруковування з використанням одного й того ж знакосинтезуючого пристрою з лазерною технологією друку.